راهبرد بازار؛ نظارت بر میزان حجم مصرفی بسته‌های اینترنت

راهبرد بازار؛ نظارت بر میزان حجم مصرفی بسته‌های اینترنت

زمان انتشار : 1401/06/29 - 19:17

مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: حجم بسته‌های اینترنت اپراتورها در قالب بازدیدها و بازرسی‌های دوره‌ای و همچنین نظارت بر خط پایش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از ایسنا، محمد امامی- مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- اعلام کرد: این پایش دوره‌ای با تحلیل آمار و اطلاعات مربوط به هر اپراتور به صورت دوره تکرار شده و در طی آن اطلاعات و داده‌های مربوط به بسته‌های فروخته شده به مشترکین با ترافیک و پهنای باند مصرفی اپراتورها تطبیق داده می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، مطابق با مقررات با اپراتورها برخورد می‌شود.

وی  با اشاره به الزام اپراتورها برای درج ترافیک مصرفی کاربران در پنل مشترکین افزود: مشترکان برای اطمینان بیشتر و کنترل حجم اینترنت دریافتی با استفاده از اپلیکیشن‌های “همراه من” در اپراتور همراه اول، “ایرانسل من” در اپراتور ایرانسل، “رایتل من” در اپراتور رایتل، “شاتل موبایل من” در اپراتور شاتل موبایل”، سامان تل من” در اپراتور سامان تل و یا سایر دسترسی هایی که اپراتورها برای مشترکین ایجاد می‌کنند و همچنین نصب اپلیکیشن‌های مانیتورینگ ترافیک، نسبت به سنجش میزان مصرف دیتا بر روی گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود اقدام کنند.

براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، امامی تاکید کرد: مشترکین درصورت مشاهده مغایرت یا تخلف در این زمینه می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس https://195.cra.ir و یا تماس با شماره ۹۵، شکایت خود را ثبت کنند تا این موضوعات از سوی رگولاتوری پیگیری، بررسی و پاسخ داده شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

چهار × یک =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ واکنش شیائومی به توقیف اموالش در هند

شیائومی ضمن ابراز تاسف از حکم توقیف ۶۸۲ میلیون دلار از داراییهای این شرکت چینی ...