راهبرد بازار؛ محصولات شوینده و بهداشتی گران شدند

انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تعهد خود درباره عدم کمبود محصولات در سطح عرضه، شرایط افزایش قیمت محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی را مطابق با جدول موجود در تصویر اعلام می‌دارد.

همچنین حداکثر درصد تخفیف مجاز برای محصولات پودرهای دستی، ماشینی و صابون ۱۰ درصد و برای سایر کالاهای اساسی ۱۵ درصد در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برای کلیه شرکت‌های تولید کننده محصولات است.

براساس این اطلاعیه قیمت انواع مایع دست شویی، مایع ظرف شویی، پودر و مایع لباس شویی، صابون، خمیر دندان و محصولات دارای تریگر ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

۲۲۳۲۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا