راهبرد بازار؛ پاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ مخابرات در ایام‌ تعطیل

راهبرد بازار؛ پاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ مخابرات در ایام‌ تعطیل

زمان انتشار : 1400/05/24 - 17:12

مخابرات منطقه تهران در ایام تعطیل از طریق سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ پاسخگوی سوالات مشتریان خود است.

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از ایسنا، مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز تعطیلی امور مشترکین مراکز مخابراتی، همه روزه در تمام روزهای تعطیل نیز در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران هستند.

در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ بطور مستمر حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ثبت درخواست‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.

مشترکین مخابرات استان تهران می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

7 − دو =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ نصب و راه‌اندازی ۲ سایت پرسرعت تلفن همراه در اهواز

ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه‌اندازی دو سایت پر سرعت جدید تلفن ...