کتاب رسانه و بسته بندی به چاپ دوم رسید، دکتر علی غیاثیان نویسنده این کتاب در گفتگوی با پایگاه خبری راهبرد بازار گفت: با توجه به استقبال خوبی که از چاپ اول این کتاب شد و اتمام کتابهای چاپ شده و به درخواست ناشر کتاب چاپ دوم این کتاب به زودی منتشر می شود.
دکتر غیاثیان در ادامه افزود با توجه به بازخوردی که از اساتید و محققان در خصوص این کتاب دریافت داشته ام قصد داشتم در چاپ دوم کتاب مباحث مربوط به فضاهای مجازی و بسته بندی را نیز مطرح نمایم اما با توجه به نیاز بازار به این کتاب قصد دارم بخش ویژه ای را در این خصوص در چاپ سوم کتاب ارائه نمایم.
در این کتاب ارزشمند به مباحث مربوط به بسته بندی به عنوان یک رسانه پرداخته می شود.