راهبرد بازار؛ تعریف الگوی بومی برای توسعه فناوری‌های حوزه آب

راهبرد بازار؛ تعریف الگوی بومی برای توسعه فناوری‌های حوزه آب

زمان انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۲۳:۴۵

اقتصاد ایران: معاونت علمی و فناوری به دنبال تعریف الگوی بومی و همکاری وسیع ملی برای توسعه فناوری‌های حوزه آب و خشکسالی در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از خبرگزاری اقتصادایران ، از جمله اهداف کارگروه تخصصی توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعریف الگوی بومی و همکاری وسیع ملی با مشارکت دولت، بنگاه‌های خصوصی، نهادهای علمی و تحقیقاتی است.

همکاری‌هایی که نقطه عطف توسعه فناورانه کشور است. این هم‌افزایی‌ها و استفاده درست از ظرفیت‌های موجود کشور می‌تواند مسیری برای برون رفت از مشکلات و چالش‌های موجودباشد.

بهره‌مندی از ابزارهای توسعه فناوری از جمله مالکیت فکری، حمایت‌های مالی و پولی و ارتباطات بین‌المللی در زمینه‌های مرتبط با فناوری آب و خشکسالی نیز دیگر اهدافی است که در این زمینه پیگیری می‌شود. شناخت وضع موجود، فرصت‌ها، تهدیدها و چالش‌ها و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از فناوری در راستای رفع چالش‌های موجود نیز در این کارگروه پیگیری می‌شود.

این اقدامات با به‌کارگیری منابع و ظرفیت‌های تخصصی انسانی و سایر امکانات موجود در کشور در بخش‌های دولتی، غیردولتی، دانشجویی، نخبگان و انجمن‌های علمی اجرایی خواهد شد و از همه بازیگران این عرصه برای عملیاتی شدن این هدف استفاده خواهد شد.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

4 × دو =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ مقاومت قیمت برنج مازندران در سقف ۶۰ هزار تومان

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از ایرنا ، قیمت هرکیلوگرم برنج کیفی ...