راهبرد بازار؛ انتخاب رییس جدید روابط عمومی سازمان بورس

راهبرد بازار؛ انتخاب رییس جدید روابط عمومی سازمان بورس

زمان انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از روز یکشنبه ایرنا از سازمان بورس و اوراق بهادار، وی، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد علوم اقتصادی دانشگاه تهران است. زمینه‌های تخصصی فعالیت سلیمی‌زاده بیشتر در حوزه رسانه و اقتصاد عمومی است و پیش از این تهیه‌کنندگی و سردبیری برنامه تلویزیونی «پایش» را به عهده داشته است.

از دیگر فعالیت‌های این فعال و مدرس بازار سرمایه، می‌توان به عضویت در شورای اقتصاد سازمان صدا و سیما، تهیه‌کنندگی و سردبیری برنامه‌های اقتصادی در شبکه‌های یک، پنج و شبکه خبر اشاره کرد.

وی، مهمترین اهداف کاری خود را در دوران مسوولیت حفظ منافع سهامداران خرد، ارتقای سواد مالی، ارائه الگوی درست مشارکت عمومی در بازار مالی و برقراری روابط دوسویه و مستمر میان سازمان، سهامداران و ذی‌نفعان خواند.

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از ایرنا، پیش از این، «سارا علیاری» مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس را بر عهده داشت

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

دو + 13 =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ سهامداران در زمان ریزش بورس چه باید کنند؟

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از روز شنبه ایرنا، معاملات بورس از ...