راهبرد بازار؛ اینفوگرافیک / اصلی‌ترین موضوعات مطالعه افراد باسواد در ایران

راهبرد بازار؛ اینفوگرافیک / اصلی‌ترین موضوعات مطالعه افراد باسواد در ایران

زمان انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۰

بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۹ موضوعات اصلی مطالعه مردم کشور ابتدا قرآن و کتب ادعیه با ۷۲ درصد استقبال و سپس کتاب‌های رمان و داستان‌ کوتاه (بزرگسالان) و بعد از آن هم کتب روانشناسی و تربیتی بوده است. آمار تعداد عناوین کتاب‌های مورد مطالعه افراد در یک سال منتهی به زمان آمارگیری نشان می‌دهد که استقبال از «دو تا چهار عنوان کتاب» و سپس «یک عنوان کتاب»، بیشترین انتخاب برای تعداد عناوین کتب از سوی کتابخوان‌ها بوده است.

گرافیک: پدرام آقایی

منبع داده‌ها: مرکز آمار ایران

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

یک × چهار =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ اینفوگرافیک / برندگان و بازندگان اقتصادی دوران همه‌گیری کرونا

طبق گزارش‌های منتشرشده توسط هفته‌نامه «اکونومیست»، ایرلند از اکتبر ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۱ دارای بیشترین ...