راهبرد بازار؛ اپل و آمازون ۲۰۰ میلیون یورو در ایتالیا جریمه شدند

راهبرد بازار؛ اپل و آمازون ۲۰۰ میلیون یورو در ایتالیا جریمه شدند

زمان انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۱

سازمان ضد انحصارطلبی ایتالیا غولهای فناوری آمریکایی آمازون و اپل را به دلیل همکاری ضد رقابتی در فروش محصولات اپل و بیتس، بیش از ۲۰۰ ملیون یورو (۲۲۵ میلیون دلار) جریمه کرد.

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از ایسنا، این دیده بان رقابت اعلام کرد تحت توافقی که شرکتهای آمازون و اپل در سال ۲۰۱۸ بین خودشان داشتند، تنها نماینده‌های فروش منتخب اجازه داشتند محصولات اپل و بیتس را در وب سایت آمازون عرضه کنند و این برخلاف مقررات اتحادیه اروپا بود.

سازمان ضد انحصارطلبی ایتالیا آمازون را ۶۸.۷ میلیون یورو و اپل را ۱۳۴.۵ میلیون یورو جریمه کرد و به این شرکتها دستور داد به محدودیت دسترسی فروشندگان به محصولات اپل و بیتس در وب سایت آمازون پایان دهند.

بر اساس گزارش رویترز، اپل منکر ارتکاب خلاف شد و اعلام کرد درخواست تجدیدنظر خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد برای اطمینان از این که مشتریان ما محصولات اصلی را خریداری می کنند، اپل همکاری نزدیکی با نمایندگی‌های فروش دارد و تیمهای ویژه از کارشناسان در سراسر جهان دارد که با مقامات قانونی، گمرکی و بازرگانان همکاری می کنند تا مطمئن شوند محصولات اصلی اپل فروخته می‌شوند. اما نماینده آمازون برای اظهارنظر فوری در دسترس نبود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

یک × 1 =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ جذب امواج مضر اینترنت‌ نسل جدید، پارازیت و موبایل با هیدروژل‌های نصب شده بر روی شیشه

محققان یکی از شرکت‌های فناور با همکاری پژوهشگران دانشگاهی هیدروژل خود ترمیم‌ شونده تولید کردند ...