راهبرد بازار؛ حذف پراید، انقلاب بزرگی بود که سایپا انجام داد

راهبرد بازار؛ حذف پراید، انقلاب بزرگی بود که سایپا انجام داد

زمان انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۰۷:۳۳

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایپانیوز، مازیار بیگلو درباره فعالیت های توسعه ای که در گروه سایپا دنبال می شود، اظهار کرد: سایپا برنامه توسعه ای جامعی دارد که بخشی از آن طراحی و تولید خودروهای جدید است، از این رو به زودی شاهد حضور خودروهای جدید این مجموعه در بازار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حذف پراید انقلاب بزرگی بود که سایپا انجام داد، خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا، زمانی تصمیم به حذف پراید از خطوط تولید خود گرفت که صنعت خودرو در شدیدترین تحریم ها به سر می برد؛ اما این امر مانع فعالیت توسعه ای سایپا نشد.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو با اشاره به اینکه خودروهای به روزتر و جدیدتر جایگزین خودروی پراید شده اند، تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در راستای خواست مردم و فضای جامعه نسبت به حذف پراید اقدام کرد که این اقدام هوشمندانه و کاملا درست بود.

وی گفت: گروه خودروسازی سایپا، دیگر به اسم تولیدکننده پراید در جامعه شناخته نمی شود و این اتفاق بزرگی است، لذا با ورود خودروهای به روز، مردم متوجه خواهند شد که صنعت خودروسازی رشد کرده است.

بیگلو با بیان اینکه طراحی و تولید خودروی شاهین سایپا نشان داد که صنعت خودرو به بلوغ رسیده است و می توان با همکاری قطعه سازان این مسیر را ادامه داد، افزود: همه ما به این باور رسیده ایم، که خودروسازی و قطعه سازی در کنار هم می توانند خودروهایی تولید کنند که مردم از آن راضی باشند.

۲۲۳۲۲۷

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

5 + چهار =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ وزیر صنعت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های صنعتی گیلان پیش‌بینی شد

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از خبرنگار ایرنا، سیدرضا فاطمی‌ امین جمعه ...