راهبرد بازار؛ قیمت پیامک افزایش یافت – ایسنا

راهبرد بازار؛ قیمت پیامک افزایش یافت – ایسنا

زمان انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۳

طبق لایحه بودجه‌ ۱۴۰۱، اپراتورها علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ سه تومان از کاربران دریافت کرده که این مبلغ جهت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار سـازمان بهزیسـتی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از ایسنا، لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ امروز ۲۱ آذرماه به عنوان اولین لایحه تدوین‌شده توسط دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی ارائه شد. جزئیات ارقام کلی بودجه نشان می‌دهد که بودجه سال آینده از نظر منابع و مصارف در رقم ۳۶۳۱ هزار میلیارد تومان تراز می‌شود.

بر این اساس اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی، علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۳۰ ریال از اســـتفاده‌کنندگان خدمات مزبور دریافت و به حســـاب درآمد عمومی ردیف ۱۶۰۱۵۴ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌کنند. درآمد حاصله متناسب با وصول تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان جهت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار ســازمان بهزیســتی قرار می‌گیرد و ۵۰۰۰ میلیارد تومان باقی‌مانده صرف شبکه ملی اطلاعات توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌شود.

این در حالی است که ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه، از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل و هم‌چنین بسته به دائمی یا اعتباری بودن این سیم‌کارت‌ها قیمت متفاوتی دارد که تعرفه‌ی آن در وب‌سایت هر یک از اپراتورها آمده است و مطابق با لایحه بودجه، بناست این قیمت‌ها از سال آینده سه تومان افزایش یابد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

20 + شش =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ جدیدترین گزارش رده بندی اینترنت موبایل و ثابت

جدیدترین گزارش رده بندی اینترنت موبایل و ثابت کشورها منتشر شد که براساس آن میانه ...