راهبرد بازار؛ آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای پاسخ به نیازهای آموزشی مشاغل حوزه فضای مجازی

راهبرد بازار؛ آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای پاسخ به نیازهای آموزشی مشاغل حوزه فضای مجازی

زمان انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۶

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی از آمادگی کامل این دانسگاه برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی مشاغل حوزه فضای مجازی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از ایسنا، دکتر حسین بلندی در نشست مشترک با دکتر سیدعبدالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، که با حضور مدیران و مسئولین ستادی دانشگاه و مرکز ملی فضای مجازی در محل سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: این نشست به منظور بررسی پیشنهادات و راهکارهای مرتبط در جهت همکاری مشترک بین دو مجموعه در راستای آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور در حوزه مهم فضای مجازی برگزار شد.

وی بیان کرد: ما با دو گروه از افراد در این بخش مواجه هستیم. یک گروه جمعیت عظیمی از دانش ­آموختگان دانشگاه های کشور هستند که نیاز به آموزش ­های کاربردی و کسب آمادگی لازم برای ورود به بازار کار در این حوزه تخصصی دارند. گروه دیگر بسیاری از افراد شاغل و فعال در حوزه کسب و کارهای مرتبط با فضای مجازی هستند که آموزش ­های تخصصی و دانشگاهی لازم را در این حوزه ندیده ­اند.

دکتر بلندی اعلام کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی آمادگی کامل دارد با بهره­ مندی از ظرفیت ­ها و توانایی­ های موجود و با مشارکت و همکاری مرکز ملی فضای مجازی ضمن نیازسنجی آموزشی این بخش و با تعریف و اجرای دوره ­های کوتاه مدت و بلند مدت مقطع ­دار، نیاز این حوزه شغلی و بازار کار مرتبط با آن را تأمین کند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

8 + 20 =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ اقدامات حقوقی در مجامع بین‌المللی برای دفاع از حقوق کاربران ایرانی

مرکز ملی فضای مجازی در پی اقدام خصمانه شبکه اجتماعی اینستاگرام و حذف مطالب مرتبط ...