راهبرد بازار؛ مردم شکایت از شرکت‌های پروازی را تا آخر فروردین اعلام کنند/ تاکید بر نظارت ورود و خروج‌ها

راهبرد بازار؛ مردم شکایت از شرکت‌های پروازی را تا آخر فروردین اعلام کنند/ تاکید بر نظارت ورود و خروج‌ها

زمان انتشار : 1400/12/28 - 13:37

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از خبرنگار فرهنگی ایرنا، با فرا رسیدن فصل سفر میزان مسافرت و استفاده از خدمات و زیرساخت های گردشگری افزایش می یابد این افزایش کمی ممکن است در کیفیت خدمات تاثیر منفی بگذارد، مسئولان و برنامه ریزان سفر برای جلب رضایت حداکثری مردم و و ثبت شکایات و انتقادات مردمی و مدیریت سفرهای نوروزی، سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ و پایگاه اطلاع رسانی www.۰۹۶۲۹.ir  را راه اندازی کرده اند.

علاوه بر این سامانه مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعزام تیم های نظارتی بر نحوه خدمات دهی به مردم و گردشگران نظارت میدانی دارند در همین چارچوب رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر صبح روز شنبه- ۲۸ اسفندماه – از فرودگاه مهرآباد تهران بازدید و ضمن بررسی نحوه خدمات‌رسانی شرکت‌های پروازی به مسافران، با محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور دیدار کرد.

مردم از نحوه فروش بلیت و قیمت‌ها برای نوروز رضایت دارند

علی اصغر شالبافیان در حاشیه این بازدید گفت: سازمان هواپیمایی کشور طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های خوبی در ارائه خدمات به مسافران داشته است و در این روزها هم شاهدیم که مردم از نحوه فروش بلیت و قیمت‌ها در تعطیلات نوروز رضایت دارند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی ادامه داد: اگر مسافری به هر دلیل شکایتی از شرکت‌های پروازی در سفرهای نوروز داشته باشد، می‌تواند تا آخر فروردین شکایت خود را با همکاران ما در واحد رسیدگی به شکایات مطرح کند.

شالبافیان با اشاره به اینکه نظارت کامل بر ورود و خروج مسافران نوروزی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد تا مسافران نوروزی در کمال آرامش و بدون هیچ‌گونه دغدغه و شکایتی سفرهای خود را به پایان برسانند.

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، شالبافیان همچنین از بخش‌های مختلف فرودگاه مهرآباد مانند بخش گذرنامه، چک بلیت پلیس پرواز، صدور بلیت و… بازدید کرد و با حضور در ترمینال‌های ۱ و ۲ از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده توسط سازمان هواپیمایی کشور و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران پروازهای داخلی نوروز قرار گرفت.

بررسی وضعیت خدمات پروازهای خارجی به مسافران و زائران در فرودگاه امام خمینی (ره)

شالبافیان همچنین با همراهی محمدی‌بخش و محمدمهدی کربلایی مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از این فرودگاه بازدید کرد و در جریان نحوه سفر مسافران و زائران خارج از کشور در ایام نوروز قرار گرفت.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور در گیت‌های پرواز از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده توسط سازمان هواپیمایی کشور و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران پروازهای خارجی نوروز قرار گرفت.

در این بازدید شالبافیان ضمن صحبت با زائران و مسافران پروازهای خارج از کشور از چگونگی ارائه خدمات و سفرها با مردم گفت‌وگو کرد.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

دو × پنج =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ مدیرکل استاندارد قم: ۲۸۳ بالابر تاییدیه‌ استاندارد ندارند

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از خبرنگار ایرنا، مجید آوری فرد روز ...