راهبرد بازار؛ عرضه خودرو فقط از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی از ۱۸ اردیبهشت

راهبرد بازار؛ عرضه خودرو فقط از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی از ۱۸ اردیبهشت

زمان انتشار : 1401/02/14 - 08:57

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از روز سه شنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین در بخشنامه ای خطاب به سازمان حمایت اعلام کرد: تا زمان ایجاد توازن در عرضه و تقاضای خودرو، تمهیدات لازم برای قرعه کشی متمرکز خودرو توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۵ فراهم شود و تمامی خودروسازها از تاریخ ۱۴۰۱/۲/۱۸ هرگونه عرضه خودرو را با هماهنگی آن سازمان و صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت مورد نظر، امکان عرضه عادلانه تر برای تمام خودروهای تولیدی فراهم شود.

این در حالیست که وزیر صمت سال گذشته اعلام کرده بود که در سال ۱۴۰۱ قرعه کشی خودرو حذف خواهد شد.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

4 × 4 =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ این خودروها احتمالا وارد بازار ایران می‌شود/ قیمت‌ها می‌ریزد؟

مریم فکری: هر روز که می‌گذرد، از تعداد مخالفان واردات خودرو کم می‌شود و بر ...