راهبرد بازار؛ شرکت‌های بزرگ بخشی از سودشان را به توسعه محصولات دانش بنیان اختصاص دهند

راهبرد بازار؛ شرکت‌های بزرگ بخشی از سودشان را به توسعه محصولات دانش بنیان اختصاص دهند

زمان انتشار : 1401/04/05 - 14:09

به گزارش پایگاه خبری راهبرد بازار به نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا، سید رضا فاطمین امین در حاشیه نخستین نمایشگاه صادرات محصولات دانش بنیان شرکت های کوچک و متوسط در جمع خبرنگاران افزود: در هدفگذاری صادرات علاوه بر توجه به مبالغ صادراتی و افزایش آن به ترکیب صادرات نیز توجه داریم.

وی با اشاره به صادرات برخی محصولات خام ونیمه خام این رویه را اشتباه برشمرد و تاکید کرد: باید به سمت صادرات محصولات دانش بنیان رفته و ترکیب و سهم آنها را افزایش دهیم.

فاطمی امین اظهارداشت: نزدیک به ۵۷۰ واحد دانش بنیان تولیدی در شهرک‌های صنعتی مستقر شده‌اند و حدود یک هزار و ۶۰۰ کارگاه در این شهرک‌ها برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در حال احداث می‌شود.

ادامه دارد…

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

3 × پنج =

x

این مطالب را نیز ببینید!

راهبرد بازار؛ چیزی بدتر از رکود شدید در راه اقتصاد آمریکاست

اقتصاد ایران: مدیرعامل بزرگ‌ترین بانک آمریکا هشدار داد که اقتصاد آمریکا به سمت چیزی بدتر ...